Dove je ove jeseni svojim ljubiteljima priredio brojna iznenađenja. U paleti njihovih proizvoda, koje vole brojne žene (i muškarci) našli su se mirisni, inovativni i must have proizvodi za svaku kozmetičku torbicu i kupaonicu. Nakon što se micelarna tehnologija pojavila u preparatima za čišćenje lica, a potom i kose, poznati svjetski brand Dove oduševio je novom linijom gelova za tuširanje obogaćenih inovativnom micelarnom formulom - Anti Strees i Sensitive Skin linijama. Potom su u omiljene rituale svakodnevne brige za kožu dodali dva sjajna noviteta - piling za tijelo i losion za tijelo u spreju.
S inovativnim formulama, praktičnim pakiranjima i neodoljivim mirisima Dove svoje obožavatelje iznenađuje već godinama, a mi smo im ove jeseni odlučili pomoći u pripremanju još iznenađenja. Beauty blogerice, lifestyle influencerice i mediji imali su sreću prvi isprobati Dove novitete. Slanjem press kitova i "surprise" paketa na brojne adrese diljem Hrvatske, Dove je postao gost u svakom domu i osvojio društvene mreže poznatih hrvatskih influencerica.
U dva vala, RED agencija slala je priopćenje za medije, a potom i press kitove. Tijekom rujna, u PR kampanji, poznati je brand zavladao u 40 najvećih lifestyle medija te stigao na više od 60 različitih adresa. Također, sa svojim je novitetima stigao na vrata čak 500 pretplatnica Beauty Boxa. Razrađenom strategijom i komunikacijom, Dove je tako osvojio srca svih onih koji vole svilenkastu i meku kožu.