MILLER MUSIC AMPLIFIED KAMPANJA

Tri tjedna trajala je kampanja kojom smo najavili jedan od najvećih glazbenih događaja u Europi – Miller Music Amplified, koja je okupila ljubitelje glazbe i Miller piva. I dok su naši ambasadori Zsa Zsa, Ali Mirza Mulabegović, Aleksanda Milinković, Yakka i Luca Goya uživali u cjelokupnom Miller doživljaju slušajući ploču Marka Ronsona, mi smo zasukali rukave i zbrojali uspjehe još jedne digitalne kampanje.

Tijekom kampanje pratila su nas dva hashtaga - #millermusicamplified i #ItsMillerTime.

U svega 11 objava dosegli smo skoro 70 000 korisnika i izazvali više od 117 000 impresija njihovih pratitelja!

Aktualno

BAŠ NAŠ TASTY AFFAIR
Digital PR Eventi

Baš Naš donio gastro trendove.

Pročitaj više
ByRokko je osvojio Instagram
Digital PR

Europski brand ByRokko sada je dostupan na hrvatskom tržištu

Pročitaj više
Rougemarin Park 2023.
Digital PR Eventi

Najzabavniji zeleni park u metropoli imat će i rekordno trajanje.

Pročitaj više
Vidi više